Sofia var namnet

"livet deluxe"

'ooooooh, the world is so beautiful when you come around'

Publicerad 2011-11-01 17:44:42 i Skitsnack,

tessi kom hem till mig imorse. det blev en frukostdate med lite skitsnack. det var väldigt mysigt måste jag säga! det får bli lite av vår grej. nu var det ett tag sen men det får inte bli en ful ovana! att inte ses mena jag.
sedan blev det en tripp till märsta för att lämna in nycklarna till frej. så nu är vi kvitt för alltid! och alla nycklar till siggis lägenheten är i min ägo nu och kommer vara det till jag säger något annat! nej, jag har ju liksom inte tänkt att bli vräkt. 

har inte så mycket på hjärtat men nu blir det lite mys med grisarna och lite matlagning med en öl till.

passar på att lägga upp lite bilder på lägenheten,

     

finare ska det bli!

Kommentarer

Postat av: Nea

Publicerad 2011-11-01 21:26:05

Vad de till dig hon skulle i morse möte henne på stationen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela