Sofia var namnet

"livet deluxe"

pajen är paj

Publicerad 2011-11-23 19:04:45 i Skitsnack,

nu har jag slumrat till och från i två timmar i soffan. nu börjar jag känna mig som en människa igen! tjejen är definitivt inte van att gå upp 3.15 längre - fyfan.

har spenderat dom två senaste dagarna hos H. chefen hade två lediga dagar så då blev man tvungen att lösa sina öppningar. men jag klagar inte! de få timmar jag sovit i och med att jag går upp tidigt har jag sovit hårt!
världens bästa sked sa vi va?
igår gick vi över till New Orleans efter jobbet och tog en öl, snackade massa skit om allt och inget för att sedan dra vidare till magget och träffa Pappa Fabi. tiden taggade som fan och vips två öl senare var klockan åtta. då har vi pratat visdom i närmare 4h. världens bästa afterwork måste jag säga. dessutom har jag läst ett par stycken ur bibeln som alla stämt in på precis vad jag sagt under kvällen. fascinerande. H frågade mig om det inte var på något sätt rätt tråkigt att sitta och prata med troende killar, men nej faktum är att man lär sig så sjukt mycket om både sig själv och andra. lär sig se i lite andra dimensioner än sin egen.
tack för att något skapat så vackra varelser som dessa.




på tal om annat så kommer jag inte träffa M på en hel vecka. eller kanske imorgon. jobbigt när man ska jobba så himla olika. jag önskar han hade stannat hos mig i söndags!

tappade skrivandet helt nu. hade massa på hjärtat men så kom jag på att jag måste flytta bort alla möbler från vardagsrummet. mina systar var goa och kom till undsättning! så nu ska lägenheten bli klar så jag kan hänga upp mina fina foton! jag måste framkalla mer.

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela