Sofia var namnet

"livet deluxe"

'pappa beröm'

Publicerad 2011-11-10 20:41:15 i Skitsnack,

han tyckte jag var jätte duktig och han tror på mig! den här gången sätter du det.
jag hoppas verkligen det. fan, det finns inte på världskartan vad glad jag skulle bli.
bara äggrondellen som jag inte är riktigt haj på, men nu kommer jag ju ihåg vilken det är och hur skarp den är, så den sätter vi också nästa gång om jag åker där. det blir ut och busa med bilen på söndag med - men det betyder nykterlördag! lika bra. och så ska mamma och jag ut och köra den 17e efter min körlektion. jag säger bara, allmänheten håll tummarna för mig. det lär ju märkas om jag klarar, haha.

just nu sitter jag med en öl och lyssnar på oskar linnros.
jag tyckte jag var värd den.

stängning imorgon följt av fem dagars jobb till och innan har jag haft fyra vilket blir en nio-tio dagar i rad. julcash känns välbehövligt! nu hoppas jag nästan att målarna kommer efter nyår och tapetserar om. känns som om december är den fattigaste månaden på året (utom semestermånaderna men då har man ju sparat! heh).

nu ska jag ner och träffa M på blå. men jag är så jävla trött så det lär ju bli hem och decka på engång.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela