Sofia var namnet

"livet deluxe"

restricted area

Publicerad 2011-11-29 02:13:18 i Skitsnack,

jag bara satt och funderade lite här i natten.. eller jag har faktiskt funderat hela dagen lång men jag kommer inte fram till något vettigt. jag vet att jag känner människan nästan utan och innan, fast det finns ett men. hur människan i fråga känner, tycker och tänker kring kärlek. den biten är fortfarande helt dimmig.
en människa sa till mig, sofia vad är det som händer med oss. jag svarade att jag inte visste, då denne sa att den kände samma sak fast den visste att den inte haft sådana känslor förut. för att sedan ett par månader senare säga att det inte finns några alls. för att sedan kunna hålla handen och faktiskt ge det en kyss på en krog någonstans samt säga en massa andra saker därmellan.
jag bara undrar. och jag antar att det kommer komma ett svar, ett sign.
en vacker dag.










lyckan jag känt denna helg slår många andra dagar jag upplevt denna senaste tid.
kärlek är lycka. lycka är kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela