Sofia var namnet

"livet deluxe"

söndag

Publicerad 2011-11-20 22:01:05 i Skitsnack,

chillar framför min nyuppsatta teve till beck.
fan vad jag gillar mitt vardagsrum.
inte ofta man väljer att lägga sig på soffan när man vaknar på morgonen istället för att ligga kvar i sängen. sen hjälpte ju svampbob maraton till att överväga den saken. det var precis det som hände imorse. kändes lite ensamt att ligga kvar i sängen när M gick ner till jobbet 8.30.

kirrade syrrans löshår igår också, jag gillar!!




igår var det fest.
ja, lite av en inflyttningsfest kan man väl kalla det.
alldeles utomordentligt trevligt måste jag säga! saknade Patte dock, men nu har jag ju tänkt att bo här för en väldigt lång tid så det kommer absolut upp fler tillfällen! jag fick credd för min balkong satt det lär väl bli en sommar 2012 i siggis?!




åh vad jag älskar mina vänner. tack för att ni finns!

jag la upp massa trevligt på bildis från igår,
http://skrattattack.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela