Sofia var namnet

"livet deluxe"

trasig inuti

Publicerad 2011-11-02 16:57:13 i Skitsnack,

känner mig alldeles misär efter helgens flytt, puh! det kändes idag när man skulle jobba och dessutom få köra kök hela dagen! men det var kul för omväxlingens skull, fick ju stå och snacka skit med min Tanja! Gud vad jag kommer sakna den kvinnan, fan lämna mig inte i misären snälla.
jag funderar på att plugga - inom en mycket snar framtid. först cash för att fixa lägenheten och resa - sen plugga! jag tycker i alla fall det låter som en bra idé. alla väljer vi olika vägar att gå i livet.

just nu sitter jag och lyssnar på Deadmau5 i väntan på min kära mor och syster!
vi ska till ikea och jag ska få övningsköra dit (förhoppningsvis!). Uppsala har många bra rondeller att öva i satt även det tyckte jag var en bra idé, sen att mamma egentligen vill köra själv är en annan sak. övning ger färdighet! och jag måste öva för att klara den där förbannade uppkörningen. jag vill



jag saknar H. jag saknar min vän.
vi jobbade tillsammans idag och då insåg jag hur mycket jag faktiskt har saknat honom. jag behöver fråga hur han mår. och jag behöver prata. faktumet är ju det att han faktiskt vet allt om mitt liv och det blir lite av en terapi för oss båda!



 

återkommer säkert senare. ciao

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela