Sofia var namnet

"livet deluxe"

vem miste förståndet först?!

Publicerad 2011-11-06 20:17:39 i Skitsnack,

full i fredags och full igår. livet rullar

satt hos H i fredags som sagt och drack lite vin o snackade massa skit. jag måste säga att jag faktiskt uppskattar våra nattliga samtal och jag insåg hur mycket jag hade saknat honom. tack för att du finns min vän. 

förutom en massa fylla igår så träffade jag Nady på en lunch. valvet sallad, macarons & kaffe med en massa uppdatering om våra liv. mycket trevligt! vi har bestämt Amsterdam och Mexico inom en mycket snar framtid! det ser vi fram emot.

klockan sju bjöds det tacos och corona hos mig med familjen - för att sedan sitta och dricka fishermansfriend shots och öl på farbror blå med M bland annat och vi kom fram till att det var girls night. fulla brudar överallt. taxi till corner och taxi hem till mig där Emil hade jätte kul åt att min plånbok försvann förra helgen och gömde undan alla mina nycklar, tack verkligen.
sen kan man ju fråga sig hur fan det är möjligt att ramla ner från sängen med ansiktet i backen först. jag tror jag hade vunnit om vi hade kört 'fullast vinner'. men det är ju som vanligt.

trasig tjej tackar för sig och tar en bit blåbärspaj mor bakat.
så blir det avtar efter klockan 22 med M. gillas

just ja, jag har spenderat pengar jag inte har på tupperwareparty idag. det går bra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela