Sofia var namnet

"livet deluxe"

11-10-15

Publicerad 2011-10-15 21:49:50 i Skitsnack,

kände ett desperat efter att blogga, so here I am!

jag är helt såld på att dra till sälen i två månader! jobba, åka skidor & supa - rent utsagt! fniss. så jävla nice att få komma bort ett tag och tänka på annat, bara skratta och ha kul samt tjäna lite pengar. man lär ju inte direkt köpa något förutom sprit och käk. dock har jag ju flyttat in i den nya lyan men den kan ju faktiskt syrran ta hand om medan jag är borta. så skulle jag kunna "hyra" ut bilen. fettsmart. nu återstår ju bara tillstånd från chefen. den kan bli svår, extremt svår. speciellt när jag vill ha med den som är utrustningsansvarig, heh.
nu var det ju inte det jag tänkte skriva om så på återseende med det.

bus och biz är i staden. och jag jobbar. helvete.
det betyder att jag verkligen måste åka dit i november.
I fucking miss thoose guys!!
so I guess det blir party party i jönköping inom en snar framtid då, hehe.

shit, tappade bort mig helt, glor på Juno. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela