Sofia var namnet

"livet deluxe"

alltså

Publicerad 2011-10-11 14:36:02 i Skitsnack,

kan det stämma att man blir mer smutsig av att bo själv? nu har jag ju två katter också som drar in en hel del massa skit, men dom räknas ju inte. jag ska just byta sängkläder i min säng och upptäcker lite rester av färskte samt mandarinskal, handkrämstuber, fjärrkontroller och kläder överallt.
eh, där ska ju jag sova.
och när man känner hur grusig man blir under fötterna när man går på golvet är det dags att dammsuga. för att inte tala om handfatet (nu har jag ju sett betydligt mycket värre) men det är slår alla gränser jag hade för ett halvår sen.
så har vi ju disken..

DAGS ATT STÄDA! hann ju med tre kapitel i körkortsboken och två prov på TEO trafikskolan. hinner nog med två till av varje om jag skyndar på lite. jäkla dator och ropa efter mig när jag har annat att göra! fniss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela