Sofia var namnet

"livet deluxe"

carpe diem

Publicerad 2011-10-07 18:07:59 i Skitsnack,

nyss hemkommen från jobbet - idag var en bra dag!
 
ikväll blir det lite bowling med edbom familjen och dess respektive! myspys.
lär väl bli tjejerna mot grabbarna som vanligt, heh. får fan se till att vinna! (vi har ju anna! fniss)
det blir väl en dusch men pallar inte sminka om mig! lite fett får allmänheten tåla, bara man inte luktar fett, eller donken som vi även kallar det. 

är lite krasslig, typ rethosta och förkylt. ska försöka ta det lugnt i helgen, dock såg jag två kalla corona i min kyl som ropade. det är ju trots allt fredag! tänkte dra till H efteråt och chilla. bad honom ta hem den brasilianska fängelsefilmen jag såg med olle, jag tyckte om det.
får se om det blir en öl eller två på det. eller bara chips och cola. beslutsångest. alla andra tänker chips och cola, du är ju sjuk medan jag tänker what a hell, det är fredag och min lediga helg!

hata mig eller älska mig I just say! tar en dans i duschen till den svenska björnstammen och tar en kall på det! nu tar jag helg! (kände mig just hundra gånger piggare! woho!)

världens bästa jävla födelsedag
just i detta lyckorus vill jag befinna mig. fan vad livet var bra just då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela