Sofia var namnet

"livet deluxe"

cartoon network och sängmys

Publicerad 2011-10-11 11:56:10 i Skitsnack,

solen lyser in så fint genom mina guldgardiner. mitt nya sovrum MÅSTE bli minst lika mysigt. fetledig idag. klangar inte på den!

det måste vara nå fel på mina ögon - dom rinner, rinner och rinner för att sedan rinna ännu mer. vet inte om det beror på den jäkla förkylningen eller missarna. allergireaktion i vilket fall som helst, javisst. vakna i panik av konstiga drömmar och att ögonen är helt igen täppta, inte nice.

tänkte plugga lite körkort för att sedan leta mig vidare till duschen (fan snart är det dags)!
och ikväll blir det mac middag nere vid stationen. jag hoppas det blir trevligt. frågan är bara om man ska ta ett glas vin eller om man ska banga på den. helst vill jag till jes innan och snacka lite skit. återigen, kan inte dygnet vara lite lite längre?



fan jag fick ett sms av blå igår. smått chockad - yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela