Sofia var namnet

"livet deluxe"

forts - och vinnaren är.. inte jag!

Publicerad 2011-10-27 01:26:38 i Skitsnack,

när jag hörde besvikelsen i hans ton blev jag alldeles ledsen. jag började nästan gråta.

jag hade min första uppkörning idag. jag kuggade.
den där jävla 50skylten sabba hela min dag. asbäst på backa runt hörn - kass på planering/blick. inte riktigt så sa han kanske, men jag förstod precis vad han menade. det jobbiga är att man blir så satans jävla nervös att man bara önskar någon kunde krocka in i sidan på bilen så man slapp fortsätta.
nä, jag menade inte det där heller rakt av. men typ.
nu har jag bokat in mig på sollentuna körskola och bokat ny uppkörning. dvs, jag kommer kosta mer pengar. (sjukt dåligt samvete - ja). men ett löfte är ett löfte. sorry pappa. måste fan klara skiten, det måste ner i ryggmärgen, så är det bara. pallar inte göra om det där jävla teoriprovet igen. inte.

en eloge till stoffe iaf, han gjorde min dag!

beställde en egendesignad almanacka innan jobbet. har bett om att få en över en månad nu, har blivit så sjukt tankspridd - men som vanligt händer ingenting så man får ta saken i egna händer! dock pröjsar jag gärna 300kr för en jag kan tycka om att använda så det blev bara en vinst!
dags att sova, igen. jag saknar sovsällis.
jag och maggio säger på återseénde!


BTW! titta vad jag hittade,


hade nästan glömt att det existerade bilder från den kvällen!
du vet du alltid kommer vara bäst!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela