Sofia var namnet

"livet deluxe"

from paris with love

Publicerad 2011-10-16 21:06:00 i Skitsnack,

det är rätt konstigt när man tror sig höra ihop med någon när det i slutändan visar sig att det inte var så. nästan fem år trodde jag att du var den enda rätta för mig, den jag skulle leva med till döden skilde oss åt. att jag skulle bilda familj med dig, bygga ett hus tillsammans med och leva lycklig i resten av mina dagar. jag hade fel. nu undrar jag bara vad kärlek egentligen är. när man tror att man är menad att vara med någon fast det visar sig vara fel. dom säger att det finns en för alla, någon man hör ihop med - lite som jing&jang. jag vet inte om jag tror det längre. antingen är ödet förutbestämt eller så ändras det med tiden utifrån allt du upplever. jag vet hur det är att vara kär men det är en jävla skillnad från evig sann kärlek.

jag undrar, lever du fortfarande?
jag undrar, hur mår du nuförtiden?
egentligen skiter jag i, fast egentligen inte.

jag önskar jag var sjutton igen och kunde börja om från början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela