Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag äger

Publicerad 2011-10-24 15:43:27 i Skitsnack,

man får vara en gnutta självgod som aldrig händer annars när man klarat teoriprovet.
så grymt jäkla stolt över mig själv! 54/65 tycker jag är ett ganska bra resultat! fast poängen är ju faktiskt skitsamma, godkänd som godkänd!
nu är det bara den värsta delen kvar, håll tummarna för mig!

nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen. blir väl något smask till middag med papi, vi ska övningsköra. borde egentligen städa lägenheten, gjorde några skåp i köket menmer orkar jag inte. eller rättare sagt, ingen jävla lust. den ser ändå lika smutsig ut när man är klar för allt är så jävla inrökt sedan innan och gammalt. nej, nu ska jag inte vara bitter men wtf, fniss.

på återseénde.

Kommentarer

Postat av: Kim

Publicerad 2011-10-24 15:59:35

Det ska förlänga håret. Istället för att växa 1cm i månaden kan det växa från 3-6 cm istället :D. Det funkar verkligen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela