Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag kräks på min vardag

Publicerad 2011-10-19 19:52:05 i Skitsnack,

har haft sjukt ont i magen och velat kräkas varannan timme för det är så jävla mycket att tänka på nu. flytt och körkort! två extremt stora förändringar i mitt liv (till det positiva såklart) men min hjärna är helt överfull. jag får skylla mig själv som sparat allt in i det sista, men det är ju inte direkt så att man kan packa ner hela sitt liv i kartonger flera månader innan och jag klarar heller inte av att leva i en jävla sportbag. och körkortet har jag faktiskt pluggat under en väldigt lång tid, så den tar jag till mitt försvar.

så börjar det jiddras känslor. det är inte rätt jävla läge att göra det.

hur som helst så var min mor otroligt gullig och bjöd på middag idag. världens godaste kebab med bröd, mums! vi hann packa jätte mycket på väldigt kort tid. det hade jag nog inte ens kunnat packa själv under två veckors tid, haha. hälften tror jag ligger ute på min balkong och ska direkt till tippen! WOHO. några bekymmer mindre.
just ja, hon tycker jag ska satsa på blå.
ja, varför inte?

alla dessa förändringar på jobbet gör mig toksnurrig också.


jag vet att tider förändras och att vissa går vidare, men då var vi bäst.
satte allt - det blev vår rutin.
jag önskar den bästa restaurangchefen genom tiderna lycka till i hans nästa fas i livet, det är du värd.
du gav mig motivation och hjälpt mig till den jag är idag. tack






Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2011-10-19 20:28:53

Tack gumman jag kommer över o hjälper till mera med packningen här för nu e det bråda tider ;-) Linnéa kommer på Lördag o packar ! Självklart skall du satsa på ''Blå'' :-) Kram Mammi !

Postat av: madde

Publicerad 2011-10-20 13:35:58

Satsa på blå!! Blå passar med resten om du fattar vad jag menar :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela