Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag vill ha fredag nu, helst igår

Publicerad 2011-10-24 21:14:26 i Skitsnack,

nu är alla torrvaror och köksgrejer nerpackade - förutom det som är i diskmaskinen. och alla toalettgrejer. lite duktig är jag i alla fall men blä, jag blir asdepp när jag kommer hem till den här skitlägenheten. jag vill flytta nu, helst igår.
egentligen behöver jag få köra bil själv först, jag måste fan klara det här nu. jag bara måste det. tabbade mig dock en del ikväll när pappa och jag var ute på vägarna. kanske för jag är trött, har varit en lång & bra dag. jag vet att jag kan, men när det blir tokigt så tappar jag tron på mig själv. jag tror helt ärligt att jag kommer kugga första, men man kan ju alltid hoppas..

jag ska lyssna lite till på håkan sen somnar jag nog. aptrött.
man får inte vara för på har jag hört.
men vi ses förmodligen på torsdag! jag vill det.
jag skulle typ.. våga vilja ringa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela