Sofia var namnet

"livet deluxe"

kan ju inte direkt klaga på vardagen

Publicerad 2011-10-23 19:07:30 i Skitsnack,

oj, nu blev det en gap mellan gångerna känner jag! nu är det dags att uppdatera livet, haha.

har haft en sjukt bra helg! jag har hittat någon jag tycker om!
återkommer till det.

fredagen började med jobb - öppning. tänk att jag bytte till mig en öppning från 10-17. men allt var ju för att komma i tid till kista! det blev en tanterpanter reuinon! bowling och mat på O'learys. stört jäkla trevligt och mysfaktorn var på en mycket hög nivå. halv två hamnade jag hos H, meningen var att vi skulle se baksmällan 2, dock slutade det med att jag vaknade halv sex. jag hade tvärdeckat. men jag tror att det nästan var lika bra!

gårdagens lördag var full rulle, jag och syrran packade järnet. nu är nästan hela lägenheten klar! lite tavlor och gardiner som ska ned bara. behöver fler kartonger och sopsäckar bara. flyttar till siggis redan på fredag! adressändrat och klart! längtar ihjäl mig.
kvällen spenderades till en början hos mammi. hon bjöd på tre rätters bestående av någon rulade fylld med getost, persilja och skinka till förrätt, huvudrätten blev gösfilé med ungsbakat potatismos och hemmagjord vittvinssås. efterrätt blev vaniljvodka bladade jordgubbar toppad med punschgrädde. MUMS! en stor hit är även att jag lärt mig dricka rödvin! nu är ju fortfarande favoriten det vita vinet men det kan vara skönt att få bort det söta emellan med ett glas rött.

efter lite messande med blå blev det en taxi ner till siggis med mammi&jens. väl där blev det öl och någon smarrig hallonlakritsshot Emil blandat till. vilken stört skön kille förresten. efter många om och men hamnade vi i en taxi påväg mot märsta. först corner följt av kc. första gången på sex månader! HIGH FIVE på den.
för att sedan då återkomma till andra raden.

jag har hittat någon jag tycker om - det är han jag kallar blå.
vi sov tillsammans och han vill träffa mig igen i veckan.
därav, jag vill flytta till siggis. nu nu nu, helst igår!
någon har charmat mitt brustna hjärta och det känns underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela