Sofia var namnet

"livet deluxe"

ligger i min säng och tänker

Publicerad 2011-10-17 19:44:28 i Skitsnack,

det är befriande att få ned det man tänker på i text.
vissa kanske förstår och vissa kanske inte gör det.
faktiskt inget jag råkar bry mig om.
terapi.

idag vaknade jag faktiskt i tid. eller H väckte mig när han for upp för att röka sisådär klockan åtta, sen somnade vi om till kvart över nio. gick upp till ica och köpte lite färskt bröd samt nyttiga flingor med tranbär! jag måste ju säga att jag ätit godare men det är nog dags att jag tar till mig en lite nyttigare vardag. min stackars hy börjar falla sönder och samman. inte gilla.
till lunch träffade jag Natta, det blev en promenix med lilla bebis till brödboden. snacka om allt och inget, riktigt mysigt. otroligt glad över att jag fortfarande kan ha kontakt med Grönbergs & Perssons trots alla omständigheter!
och så fick jag träffa bästa Leon.

fick hem flyttkartonger idag, NICE! så på onsdag ska det börja packas, mamma kommer över och hjälper. det slog mig när jag satt i köket idag att det ska bli så jävla skönt att slippa den här jävla lägenheten.
har varit duktig och gjort sex teoriprov, klarade fem. hitta en sjukt bra sida på nätet med teori, har läst hälften, resten tar jag imorgon - bokstäverna börjar flyta ihop vilket betyder sova.

en dusch och så får håkan i högtalarna göra min natt. han får mig att rysa i en tid som denna. denna ljuva höst känns som den för fyra år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela