Sofia var namnet

"livet deluxe"

livet är fult, du är farlig

Publicerad 2011-10-03 00:53:06 i Skitsnack,

kom nyss hem från jobb, myser lite med grisarna. saknar dom ju när jag sover borta! hjärta
jobbig sista timme konstigt nog. fett sliten tjej alltså, men gårdagen var alldeles utomordentligt bra! blev lite öl på corner med mcfamilj! dom gillas.

jag pratade lite med Kristoffer om mister. han är en väldigt bra människa att prata med, han lyssnar och förstår! nu vet hela världen hela min story haha. men jag spottade ju ur mig den på fyllan med satt det spelar ju inte rikitigt någon roll längre. jag känner lite att kärlekslivet får ta en paus så jag kan fokusera på mig själv - bara. vi har ju i alla fall kommit fram tilll att känslorna finns där och kommer förmodligen aldrig försvinna, det känns lite som att man träffar människor av en anledning. så vi får väl se vad livet har oss att erbjuda. så jävla stört öde bara.

fortsätter kvällen med en dusch och sen lite alice i väntan på H.
honom tycker jag massa mycket om!



Kommentarer

Postat av: Susanne Carlsson

Publicerad 2011-10-03 21:31:57

Sötisar ;-) Kram Mamma !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela