Sofia var namnet

"livet deluxe"

Minns du vår blodsed, vår lag?

Publicerad 2011-10-04 21:38:44 i Skitsnack,

det spelar inte längre någon roll, min sista gnista hopp blev till ett stort krig där jag nu står ensam kvar. du är det vackraste jag någonsin mött. jag kastar stenar i glashus, men det får det vara värt!

jag och pappa körde en långtur idag på jakt efter hans plånbok! först Vallentuna sen Sundbyberg. jag antar att den är återfunnen eftersom jag inte fått något samtal! tur. i alla fall så gick det åt skogen till Vallentuna, vet inte vad jag höll på med men det kan ju bero på att jag slumrade till på soffan precis innan. Sundbyberg rockade jag däremot och sen trefilig motorväg tillbaka! omkörningar och grejer (plus att jag körde i mörker!), den du mamma!



nu bär det av till mitt nattliga sällskap H i Väsby. på vägen blir det lite Kent inspiration. gilla

Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2011-10-05 21:38:29

Lilla Gumman du är ju jätteduktig ;-) Go for the card nu !!!!! YIHAAAAAA !!!!! Kram Mammi ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela