Sofia var namnet

"livet deluxe"

nu trivs jag

Publicerad 2011-10-31 23:23:49 i Skitsnack,

det är nu jag känner att jag lämnar det förflutna bakom mig, jag går vidare och framför allt - jag släpper dig och våra minnen. jag hörde en låt på radion som såklart handlade om kärlek och det fick mig att inse just det - nu går jag vidare på riktigt. inte trodde jag att det skulle vara så svårt, men det är det. jag bryr mig faktiskt fortfarande, jag hoppas du är lycklig och mår bra.

nu är allt flyttat och klart! lägenheten på frej har nog aldrig varit så ren någonsin som den blev nu. allt bara skiner! och jag insåg att jag tröttnat på färg. mitt nya hem ska vara ljust och kännas fräscht! valde nya tapeter med mamma idag, det kommer bli så fint. dessutom gick mamma med på att byta soffor med mig, det gillas.
jag älskar att bo här!

helgen blev rätt lugn. eller jag blev full i lördags. jag trodde inte jag skulle bli det, men det spårar ju alltid! lyckades i alla fall komma upp innan tolv igår för att städa på frej. pluspoäng till mig! och förresten en stor jävla eloge till min älskade mor och "farmor" som hjälpte mig med städningen igår. samt jens & "farfar" som hjälpte till att lasta grejer. bästa!
blå (eller kanske M är bättre nickname) sov hos mig också. både i lördags och igår. mysfaktor hög. han sa i lördags att han tyckte om mig - som fan. ja, jag började skratta men inte för att det var speciellt kul utan för att det faktiskt var rätt gulligt sagt! alla har vi våra egna sätt att säga saker på.



nu är det nog dags att krypa ner och hur underbart är det inte med nytvättade lakan som dessutom fått torktumlas - nam. så fick man låna syrrans tv på det! sikken måndag!

men fan, jag söp bort plånboken i lördags. med andra ord, någon är skyldig till stöld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela