Sofia var namnet

"livet deluxe"

tillbaka på frej

Publicerad 2011-10-14 01:16:38 i Skitsnack,

har varit tre hetsiga men mycket trevliga dagar. det blev ju då som jag skrivit tidigare middag med jobbet i tisdags, men även igår (ni vet en donken restaurang drivs inte av sig själv satt det är ju alltid någon som måste jobba..) hur som helst var det den yngre generationen igår och det gick ju lite som det gick! sjukt mysigt på restaurangen och jag är superglad på mina fina medarbetare som öppnade sina hjärtan, likaså även jag lite extra. vidare på corner blev jag kalasfull! ja, det är ju lite som vanligt med mig brukar vi säga.

vår nya RC lånade min lägenhet medan jag skulle dra mig vidare till H. med en liten blackout mellan ca 23-00 vaknar min hjärna till liv när jag kliver av bussen vid frej. hur tänkte jag nu? det var ju till väsby jag skulle?! såvitt jag vet hade H deckat hemma och jag tror han blev smått irriterad när jag ringde och sa att jag blivit för full och inte ens kunde åka till rätt ställe samt att jag inte hade några nycklar, dom hade ju TH. till råga på allt detta börjar jag störtböla och tycker livet är allmänt värdelöst. ja, dit kom jag ju i alla fall och vaknade upp asbakis imorse med ett - vafan var det som hände igår? ännu en timme av mitt liv där jag inte haft någon aning om vad jag gjort. smart brud.
jag måste ju säga att det var ju lite värt i alla fall, jag hade ju uppenbart kul!

fan jag borde sova, klockan ringer 7.
jag önskar du kunde ligga bredvid mig och andas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela