Sofia var namnet

"livet deluxe"

vs.

Publicerad 2011-10-25 22:28:33 i Skitsnack,

middagsmys hos mam - buss hem - nu ligger jag i sängen. skittrött!

H skulle kommit hem och sovit med mig ikväll, men han ringde och var full så jag kände lite att nej vi hoppar den idén. rätt skönt med lungt och tyst ändå. det är nog precis vad jag behöver en kväll som denna. messat lite med blå också. gillas.

jag blev skitarg på gubben på jobbet idag btw, eller skitsur är väl det rättare ordet.
så sur har jag nog aldrig blivit på någon personligen när det gäller jobbet. jag må va snäll, men fanimej när det räcker! då räcker det ska gudarna veta.

ser fram emot lunch med Nea imorgon.
nu behöver jag en god natts sömn, shit denna vecka förändras mitt liv verkligen.
hoppas jag slår två flugor i en smäll. be för mig.



ciao bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela