Sofia var namnet

"livet deluxe"

00.37

Publicerad 2011-09-27 00:43:46 i Skitsnack,

det är någonting som händer i mitt huvud just nu som jag inte vet vad det är.
mitt hjärta är ditt att förstöra.
att ta del av håkans filosofi fungerar återigen.

jag vet fortfarande inte riktigt vem jag är.
jag grubblar, tänker och grubblar sen tänker lite till - ändå är svaret zero.
hur hade livet varit nu om jag hade handlat annorlunda i mitt förflutna? ingen som vet.
jag vet att jag överlevde sorgen och hatet som jag aldrig trodde jag skulle göra,
jag har lärt mig hur det är att älska någon, jag har lärt mig hur det är att leva för och med någon. jag har lärt mig hur mycket man kan gråta över någon. och så vet jag hur det är att ångra sig så mycket att det nästan är som att gå utan en fungerande hälsena.

nej inte riktigt, ångest är fel ord.
det jag är helt säker på, det är att jag lever för den lycka man kan känna i detta liv.



jag måste sova. min hjärna brainstormar. typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela