Sofia var namnet

"livet deluxe"

20:38

Publicerad 2011-09-17 20:43:35 i Skitsnack,

jag blir aldrig nöjd - men det får faktiskt duga!
lite fint blev det ju. det går väl att läsa mina inlägg iaf utan att man blir knäpp av allt runtom?

en alldeles utomordentlig bra arbetsdag hade jag i alla fall (kommer väl säkert faila om jag får en gap ändå, men det kan väl åtminstonde få kännas bra?!). bra och glad personal, det gillas. och det är tack vare den variation jag ändå kan tillföra ibland. duktig sofi!

har varit duktig och stekt på lite pannbiff också, det blev smarr. till det lite potatis, kokta grönsaker och pulversås, lite får man ju fuska tycker jag. förövrigt kurrar magen igen, den blir fan hungrigare när man börjar äta husmanskost!

har inte så mycket på hjärtat förutom det gamla vanliga.
- vad gör man när man är kär och inte kan berätta det någon?
ett väldigt vackert uttryck jag väljer att svara inte en jävla aning på.
det är lite så det känns just nu.

det blir gos med tarzan och sen god natt. inget körkortsplugg idag heller, jävla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela