Sofia var namnet

"livet deluxe"

du kan fråga, jag kommer ändå inte vilja prata om det

Publicerad 2011-09-18 21:01:47 i Skitsnack,

jag känner lite att det kanske är dags att sluta träffas,
samtidigt som jag inte känner det.
jag är rädd att jag kommer känna som jag gjort en gång förr i mitt liv
- att jag bara kommer att bli ett as skönt tidsfördriv.

jag har nog aldrig längtat så mycket efter bästa ollebus som jag gör nu!
fredag, fredag, fredag! jönköping!
var med mammi, jens & lilla L och inhandlade lite inflyttningspresenter till bus och biz! hade jag kunnat skulle jag fyllt en hel ikeakasse med grejer, hehe - men nu har jag ju inte den blekaste aning om hur deras lägenhet ser ut eller vad de faktiskt har (jag gissar på att de tycker det räcker, men passa er för snart kommer lilla jag! vilket betyder disikera! fniss).
jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag klarar både teoriprovet och uppkörningen i oktober så jag kan strosa runt på ikea själv, det är fan frid.

ja, vi får väl se om jag får sällskap ikväll med tanke på all skottlossning som varit i märsta ikväll.
imorgon är det körlektion, YES, dags att bli sågad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela