Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag är inte gjord av cash

Publicerad 2011-09-30 16:04:17 i Skitsnack,

aight, 5500:- blev det direkt ner i sigtunahems kassa.
jag tackar ja! jävla idioter.
nej, jag klarade inte besiktningen pga mina älskade väggar.

ikväll ska jag äta gös och ta en glas med mamma, det ska bli mys!
hoppas H inte har något för sig så jag kan få lite nattligt sällskap.
jävla jobb dock. funderar starkt på att gå ner till stationen till 05.02 bussen för att få sova en ynka halvtimme extra. jag har ju trots allt överfallsspray.



det är ganska otroligt hur det kan kännas som du aldrig existerat, våra tre år tillsammans är som bortblåsta med vinden. jag kan inte ens minnas hur det kändes när du höll om mig, hur det kändes när du fick mig att känna trygghet och hur mitt hjärta blev alldeles varmt när du sa att du älskade mig. jag tittar på bilder och ser ett ansikte jag var kär i. vem var du, vem är du? jag begriper inte hur man kan tro sig känna en människa utan och innan men egentligen är den någon helt annan. det är som är mest sjukt är att tre år flög förbi och det är som om dom bara försvann ut i det tomma intet. alla säger att minnena finns kvar, men mina försvann med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela