Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag skulle gärna stannat en vecka till

Publicerad 2011-09-26 08:45:58 i Skitsnack,

nu är det tillbaka till det verkliga livet i Stockholm!
satt till en början helt ensam här - Jönköpings flygplats, men nu är det ett 20tal människor här i alla fall. var rädd att jag skulle få sitta på flyget helt ensam, haha. livrädd tjej
jag tror jag hade kunnat komma hit en halvtimme innan flygets avgång, men det vore väl oförnuftigt och oansvarigt av ifall det hade hänt något på vägen, det vore ju liksom rätt typiskt med tanke på att september tvåtusenelva verkar vara min otursmånad. fan, det har det inte stått något om i mitt stjärntecken - vilket betyder att det bara måste vara jag som är drabbad! kul jul
jaja, låt oss hoppas att jag kommer säkert hem med flyget i alla fall.

nej, nu ska jag stänga ner. tur att jag hittade ett eluttag så jag hade lite sällskap!
fan, min iPhone är min bästa vän.



det gör verkligen ont i hjärtat varje gång jag ser dig. förlåt hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela