Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag vill till olle nu!

Publicerad 2011-09-07 19:58:37 i Skitsnack,

ja, jag drar ju till jönköping och hälsar på busfavoritolle snart! men jag vill åka helst nu nu nu. mår inge bra när jag sätter mig ner och tänker på all skit som hänt de senaste två månaderna eller tre, samtidigt som jag haft de bästa uppelevelserna i mitt liv. tänk vad allt kan gå hand i hand.

jag hörde en låt häromdagen som beskrev lite hur jag känner mig just nu,
Håkan - du sätter fortfarande ord på mina känslor.
Min chef frågade mig hur jag mådde idag, jag svarade att jag mådde bra då han sa - nej det gör du inte, jag ser det. Jag trodde inte sådant syndes. Men jag är faktiskt lycklig vissa stunder och det är då jag känner att jag lever och att det slår allt det dåliga som hänt. Min börda är borta nu, jag behöver bara gå vidare och hitta mig själv igen.

Satt och kollade igenom min bilddagbok när jag mådde som bäst någonsin, 08 och reaktionen jag fick av alla bilder är - hur fan kunde jag vara så jävla dum? jag kommer alltid ångra det jag lämnade. lova att gifta dig med mig i nästa liv!

nu väntar öl, vindruvor och H i min Victoria Secret mysdräkt samt sista skivan av solsidan.



som en boll kommer jag tillbaks till dig!
behöver lite frisk luft, jönköping nästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela