Sofia var namnet

"livet deluxe"

oliv

Publicerad 2011-09-08 20:52:03 i Skitsnack,

träffade min underbara 'farmor' över middag, mysfaktor - hög!
för henne kan man berätta allt och snacka om inget. en mycket bra människa som jag är väldigt glad att ha i mitt liv! egentligen är vi inte ens släkt på något sätt, ändå ser hon mig som ett barnbarn. bästa britta!
jag känner mig i starkt behov av körkort så jag kan ta mig snabbare runt. måste bli bättre på att hålla kontakten med mina nära & kära! jag har blivit bättre, men bättre måste det bli. sova kan man göra när man är död. när man inte vakar över världen såklart.

imorgon är det den efterlängtade fredagen!
tanken var att köpa lite nya hippiekläder till imorgon, men nu råkade jag få mig en räkning av sl på 1200kr. det är dyrt att vara vuxen! men nu har jag lärt mig en läxa och ska hädanefter vara en laglydig medborgare (i alla fall när det gäller månadskort, smsbiljetter skiter jag i - då är det reducerat!)
håkan väntar på grönan sen hem till H i natten. på lördag är det bakisdag hos H, vi ska hitta någon ny serie att lana följt av öl/vin med nea & manda på kvällen. söndagen bjuder på bio med mina kära systrar! fullspäckat schema som sagt. gillas

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela