Sofia var namnet

"livet deluxe"

rengöringsmedel - check

Publicerad 2011-09-28 01:45:07 i Skitsnack,

PAH, jag saknar H.

fan imorgon har jag besiktning av min lägenhet (WOHO, jag flyttar snart!) och jag måste städa som en jävla dåre. tur att man har donken-ögon. 15,30 knackar sigtunahem på dörren och då är det dags att sågas. det är rätt sjukt att man har fixat upp lägenheten till toppskick.. eller ja, så mycket som det går och att man ska bli sågad!.
jag kommer sakna mitt sovrum och mitt vardagsrum, åh mina älskade färger! jag är så lycklig över att nästa hyresgäst vill ta över dom! på tal om det måste jag ju kanske ringa och snacka lite med dom igen.
doh, telefonsamtal är inte min grej.

det är tur att mamma är kvartesvärd och att hon är en mamma (min bästa!) som kan allt annars hade ju sigtunahem lurat mig totalt. kanske dags att börja packa, pappa har kirrat 50 sprillas nya flyggkartonger till mig! du är bäst.

just ja, min körskolelärare ska sluta på connys. jag blev sjukt ledsen i ögat.
har en liten förkärlek till honom (nej, inte bokstavligt talat). det är bara det att han är så sjukt bra!
han tyckte i alla fall att jag är redo, bara lite samordning att öva på och det ska jag och pappsen kirra! jag känner att det aldrig varit så nära som det är nu, fan nu måste jag klara det här! oktober månad kommer bli en sjukt viktig månad dvs ingen alkohol dock kanske lite vin.

och ja en sista grej - nu är bilderna borta. ännu en börda borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela