Sofia var namnet

"livet deluxe"

RIO!

Publicerad 2011-09-25 18:34:35 i Skitsnack,

jag vill starkt åka till Rio! vill vill vill vill.

aight, utgång i fredags, bakisdag igår och chill idag - imorgon flyga hem följt av jobb. vad deprimerande det lät. fast det är bara som det låter för så är det inte. jönköping är kickass.

jag läste något intressant imorse: att blogga är som att fyllesnacka fast utan att ha ångest. i'd like to say that's true story!

med väldigt lite på hjärtat for now väljer jag att istället att låta det njutas av lite bilder. fy vad kul det var i fredags! och btw, jag fick olle att se en läskig film igår (high five!) insidious. ja, den var sjukt läskig.

 



låt mig säga att det började bra, slutade visserligen bra - men alkoholen gav mig a blast from the past. typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela