Sofia var namnet

"livet deluxe"

vi blir aldrig som dom i stan!

Publicerad 2011-09-02 22:24:28 i Skitsnack,

igår gjorde jag och mina fina tjejer gröna lund osäkert!
oskar linnros rockade scenen och fick en nytt smeknamn: håkan wannabe.
tydligen var det hans sista spelning på väldigt länge, har hört rykten om att han ska återkomma inom annan genre, ska bli intressant och se vad han har att bjuda på. killen är både snygg, har bra röst och kan dansa! värt att följa dess utveckling.
kändes också lite som maggios låtar är svar på hans och tvärtom. söta

drog till H efteråt lagom stolt efter jag vunnit en kossa ur en guldpåse. hon heter orre!
degade hela dagen med massa film och sked. mysfaktor hög! rekommenderar dock inte alls insidious - fyfan vilken läskig jävla film. ja, jag är så jävla feg men grejen är den att jag börjat tro på övernaturliga ting och då skrämmer mig såna filmer. panormal activity var väldigt bra gjorde utifrån sin synvinkel men insidious däremot - usch.

nu längtar jag till håkan nästa fredag!
då blir det fjortisfylla och massa dans med tjejerna! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela