Sofia var namnet

"livet deluxe"

10D

Publicerad 2012-04-19 01:25:32 i Skitsnack,

åh, jag är äntligen hemma igen efter dagens bravader.
blev alldeles jätte trött precis innan vi skulle stänga. tur är hade jag världens bästa arbetskamrater vid min sida som gjorde det mesta av jobbet åt mig. tack fina ni!

det blev en roadtrip till tierp med H under dagen då.
slarvern hade tappat mobil och cigaretter som jag så snällt erbjöd mig åka att hämta med honom (som sagt, jag är så himla snäll). mitt ben somnade efter en trekvart på pedalen. jag undrar hur det blir när vi kör till borlänge i juni madde? fniss.
ja tierp var väl en helt okej stad sådär.. fast nej, vi skippar den idén.

jag tog mitt sunda förnuft och la mig med datan i sängen.
jag saknar frej lite. lägenheten, inte stället.
men jag älskar min fina lya jag bor i nu mest.

SOVA!

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2012-04-19 10:10:55

haha tur att vi är två chaffisar då. jag är ju vanare att köra, körde ju till gbg utan problem o 100 min upp till arvidsjaur utan problem så haha.

och hultan båda åren så lång kört har jag ju gjort :-P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela