Sofia var namnet

"livet deluxe"

amors pil

Publicerad 2012-04-07 13:57:30 i Skitsnack,

amors pil kommer aldrig så långt som in i våra hjärtan igen. jag vet det för jag känner det. jag ser inte dig som jag vill längre. jag ser ditt riktiga jag och blir besviken när jag vaknade ur en vacker dröm. min fina dröm där du sa, jag älskar dig du är min Sofia.

jag har sovit fjorton timmar. ligger fortfarande kvar i sängen undrar vad dagen har att erbjuda mig. förr var det fest på fredag, bakis på lördag och mys på söndag. min vardag utan alkohol blir annorlunda. säger inte att den är sämre, absolut inte men det blir som en jakt på annat att göra, för fulla människor blir ju inte din bästa vän när du är nykter direkt. leka med vänner eller mys med familj ikväll, vi får se. jag har sån tur att jag har mina fina systrar.

Kommentarer

Postat av: nea

Publicerad 2012-04-07 15:39:21

hihihiihi<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela