Sofia var namnet

"livet deluxe"

återuppstående dagen

Publicerad 2012-04-08 18:30:27 i Skitsnack,

jessi sällskapade till väsby med lite skitsnack.
jag tycker om min jes!

det blev bara jag som åkte till kyrkan men det var harmoniskt för själen.
lugnt och tyst med solens strålar i nacken.
jag tycker om kyrkor och kyrkogårdar då man känner trygghet.



morfars grav.

tända ljus för farmor&märta i minneslunden.

jag önskar ni kunde komma tillbaka till mig.
återuppstå som jesus gjorde på påskdagen.
jag älskar er & jag saknar er varje dag.




nu blir det middag hos mammi, lax och potatis med hennes hemmagjorda goda citronsås.
ska nog till och med unna mig ett glas vitt till maten.
det är jag värd. skål för 'återuppståendedagen' och påsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela