Sofia var namnet

"livet deluxe"

forever gonna miss ya

Publicerad 2012-04-03 16:26:44 i Skitsnack,

jag började idag igen tänka bakåt i tiden och fick lite ångest över allt som hände en natt för precis en månad sen och hur mycket det skär i mitt hjärta.
men nej!
det hände av en anledning och jag mår så mycket bättre nu än innan. så jag ber mig själv sluta omedelbart med ångesten. fuck ångest! jag glädjer mig åt vår vänskap och hur kul jag har igen, hur glad jag är och hur bra jag mår. känns otroligt fantastiskt och vara tillbaka igen.

alla kommer älska dig så länge du älskar dig själv. jag har alltid varit omtyckt och älskad av nästan alla. jo, det är sant. men jag gick ner mig när jag började tvivla på mig själv och känna mig dålig. igår, precis innan jag skulle somna hände något jag fick skuldkänslor för. vem bryr sig? JAG! just då insåg jag att det inte var något att bry sig om. det händer saker ibland som man kan bli besviken för, men gör om gör rätt!

# jag ställer mig rak i ryggen och ger dom som förtjänar det fingret.

damn, I'm makin mama proud.
Gud vad kul jag ska ha i vår och sommar, Gud vad glad jag ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela