Sofia var namnet

"livet deluxe"

fredagnatt

Publicerad 2012-04-14 01:34:56 i Skitsnack,

well, då kom man precis hem!
eller tja, jag har tagit en dusch också. så himla svettig, fettig och äcklig.

funderar lite över handligar man gör i sitt liv.
jag skickade just ett jävligt korkat sms.
fast det började med att jag fick ett väldigt sött samtal, som jag förvisso inte förstår innebörden av i överhuvudtaget. men jag menar om en person ringer en vid midnatt och vill säga hej & gonatt så måste det ju betyda någonting. i alla fall när personen i fråga ska gå upp fem timmar senare. därav smset. som jag senare ångrade eftersom jag inte riktigt fick det svaret jag ville ha. pust.

nej, det finns andra saker vi kan glädja oss åt istället.

till exempel måste jag ju gratulera min fina ollebus på hans födelsedag!
ett stort grattis, han leve - hurra hurra hurra!
åh vad jag hatar att jag jobbar och han är på besök, när tillfällena att ses blir så sällan!




puss och gonatt Sverige, på återseénde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela