Sofia var namnet

"livet deluxe"

full rulle all day long

Publicerad 2012-04-25 23:44:49 i Skitsnack,

riktigt skönt med en ledig dag mitt i veckan! kan inte fler jobba skift så vi kan umgås? men nu blir det lungt fram till söndag, då kommer det bli hårda 48h. jag har räknat att 500 pix får räcka, här ska raggas i baren! fniss.

fick lite dåligt samvete för att jag unnade mig en del idag. två tekoppar (men när jag kom hem insåg jag att jag inte gillade dom så mycket egentligen, lämna tillbaka?) samt två linnen från gina tricot och smycken för ett totalpris av hundra kronor på rea, så det är ju inte så farligt. det ena linnet hade jag på mig i lördags, fast det var systers så jag köpte mig ett eget och det andra påminner mig om venice beach, så den var ett måste. ja, det var det. handkräm och fotkrämer räknar jag inte till att unna mig direkt eftersom både händer och fötter tar sån jävla stryk av arbetet.

mina glasögon gick sönder igår också, god damnit.
jag ska se om jag temporärt kan laga dom, men nästa vecka blir det synundersökning och val av nya glasögon. hittade ett par jag tyckte väldigt mycket om, no name by synsam. känner inte riktigt att jag behöver ett par med märke på, bara man ser fina ut i dem så duger det lätt.
wish me luck!

och jag gav upp tanken för att bli ljushårig.
jag tycker om mitt mörka hår.
dock ska jag låta det vara ett tag, ful utväxt får det bli!

så, nu ska vi se om vi får ordning på fötterna efter ett fotbad. sen sängen!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela