Sofia var namnet

"livet deluxe"

i'll always feel the same

Publicerad 2012-04-18 16:31:28 i Skitsnack,

det är verkligen otroligt hur människan lever på de goda stunderna i sitt liv. och i de dåliga inser man verkligen hur det är på riktigt. det är läskigt när man lär känna en människa när man inser vem den verkligen är. jag ältar och ältar varje dag och försöker inse samma sak varje gång jag ska sova - vem du är och hur mycket jag egentligen inte vill vara med dig. eller hur mycket jag egentligen inte borde det.

jag är så glad att jag slipper träffa dig när jag inte vill.

det stod något han ville jag skulle läsa idag i mitt horoskop:
möjligen låter du nu känslorna få styra lite för mycket i din tillvaro och ett mer realistiskt synsätt på ett och annat skulle nog inte skada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela