Sofia var namnet

"livet deluxe"

kvällsro

Publicerad 2012-04-09 19:09:38 i Skitsnack,

tjejen somnade på schäslongen i en och en halv timma till narnia. såg att jag svarat på sms i sömnen också, fniss.
jag drömmer om dig varje, varje natt. och varje gång är det något bra.
jag blir tokig.
samt att jag vaknade av en mardröm. fast den var inte så läskig. men jag blev biten i knät, vilket gjorde ont och det väckte mig. stört att man ibland kan känna det som händer i drömmen.

jag är inne på min sjätte vecka som nykter (med undantag det lilla glas vita vin,  jag tog med mamma till maten igår, som för övrigt tydligen var ett dyrt vin. därav ett smakprov!). hur som helst, känns jätte bra. jag är renad i kropp och själ!
när jag ser tillbaka hade jag kul med mitt festande, men det formade även en del av mig själv. partysoffan som jag kallades. hon finns kvar, men kanske i lite måttligare mängder. man behöver ju liksom inte supa skallen i bitar, då förlorar man förnuftet! been there, done that.

ska dricka upp mitt te med lavendel och örter som ska ge kvällsro, sen drar jag mig till sängen och somnar till någon film. ja, klockan är sju och jag är trött! pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela