Sofia var namnet

"livet deluxe"

måndag hela veckan!

Publicerad 2012-04-16 11:18:28 i Skitsnack,

jag börjar gilla måndagar igen. jag är ju ledig varannan måndag! grymt.

helgen blev väl lite som jag ville att den skulle bli. fedt bra. jag tackade faktiskt för det innan jag skulle sova igår och så somnade jag hååååårt, vi försov oss nästan imorse (fast han kunde inte bry sig mindre!) fniss. klockan är elva och jag har hunnit komma hem, åkt till banken och handlat frukost. jag måste dammsuga lite också, men först vila på soffan, tänkte se klart jumani som jag och nea inte hann i lördags. samt en dusch på det. en promenad skulle inte sitta fel heller.
gud vad jag fick att stå i, fniss. men degdag, det gillas.





det känns lite konstigt.
jag menar, det var at mac som allt började.
den där människan klev in på min restaurang
och vände min värld upp och ned.
det händer fortfarande, men jag undrar hur det kommer bli nu.
för ett tag sen kändes historian så förutsägbar,
jag hade upplevt det förr.
nu är det som en oskriven text,
jag har ingen aning om hur det kommer sluta.
men jag är glad för din skull,
jag är glad att saker börjar ordna sig för dig.


idag säger H upp sig.

Kommentarer

Postat av: nea

Publicerad 2012-04-16 11:37:09

sv: hehe mjo! väldigt charmig kille det där... kanske inte bästa bilderna -.- som vanligt jag försöker få en bra bild hahahah!;D

det kan nog hända nått mellan oss!:3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela