Sofia var namnet

"livet deluxe"

människan är en ond varelse

Publicerad 2012-04-25 00:50:13 i Skitsnack,

alla karlar är svin och kvinnor kan vara riktiga svin också.
hela människan blir i slutändan ett enda stort ego.

idag börjar mitt nya liv. mitt egna liv på alldeles egen hand.
det jag velat ha sen första gången jag såg det lämnade mig idag. jag hatar känslan av att bli lämnad. ensam. ensam är stark? tveksamt. men jag får göra ett försök! eller jag måste ju bli stark igen.

det gör mig så sjukt ont bara, av att inte förstå. och att det egentligen funnits andra hela tiden. folk kan väl hålla med mig om att om man är riktigt förälskad i någon och inte får något gehör av människan man är förälskad i under ett års tid, då släpper man väl den? åtminstonde personen, känslorna kan ju alltid finnas kvar. men personen/na i fråga måste ha fått svar. som sagt, människan är ond och tänker endast på det som kan ge egen vinning.
känner mig totalt jävla fucking bränd.

jag önskar det varit annorlunda, men det är bäst såhär. det vet jag ju.
fuck mig, fuck dig och fuck allt vi någonsin haft. för det har varit toltalt oäkta i alla fall.
nu vill jag aldrig mer bli kär.
jag vill gifta mig och bli lycklig.

jag förlorade även en av mina bästa vänner på kuppen.
och vad jag vet så behandlar man inte vänner såhär.
vi ses i nästa liv.

dessutom har mitt ex gått vidare och träffat någon ny.
trodde aldrig det skulle kännas som det gör i hjärtat.
men jag är glad att du kan känna lycka igen. det är jag verkligen.

Kommentarer

Postat av: Nea

Publicerad 2012-04-25 07:19:11

Du kommer alltid ha mig och resten av gänget :)

Postat av: Nady

Publicerad 2012-04-25 23:28:05

Jag är här för dig om du vill prata av dig, men det vet du redan <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela