Sofia var namnet

"livet deluxe"

mina vänner är fantastiska!

Publicerad 2012-04-23 17:01:15 i Skitsnack,


lyckorus får man av att vara nära dom man tycker om!

jag känner verkligen att jag närmar mig mitt mål,
lycka i själen rakt igenom.
med endast mig själv och ingen annan vid min sida, bara jag.



drack vin med mina fina vänner i lördags som sagt. jag är så himla glad att jag tagit mig upp från botten jag levde i för inte så längesedan. att jag nästan nått toppen bara genom att bestämma mig! men jag tänker inte ge mig förrän jag är högst upp.
det blir lite som att bestiga mount everest, men jag vet att jag har styrkan att klara det.
dessutom är jag stark nog att klara av alkohol igen.
när man bara ler, fnissar och känner lycka - vet man att djävulen inom dig är besegrad.

när jag parkerade bilen utanför min lägenhet idag kände jag också en bra känsla, känslan av att vara hemma. jag har längtat hem. till min soffa, min teve, min säng, mina möbler! materiella ting som gör att jag trivs, i mitt liv i sigtuna. jag vet att jag längtat hit sen jag flyttade härifrån så nu tänker jag banemej inte ge upp den här lägenheten för något. så vill man vara med mig, då får man flytta in med mig! fniss.


nu ska allt bli som förut.
jag är viktigast i mitt liv.
sen min familj, sen mina vänner och sen kärleken.

glömde kameran hos tess, så bilder från lördags kommer i veckan. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela