Sofia var namnet

"livet deluxe"

monsters vs aliens

Publicerad 2012-04-08 12:26:06 i Skitsnack,

det är tjugotvå dagar kvar. ska jag fucka ur! jag, madde & tessan med kaptenen och labyrint. så en tripp in i riga såklart (måtte mig inte bli en gnutta för bakis!) kunde inte längta mer!

jag vaknade imorse och kunde inte riktigt andas ordentligt samt att jag var livrädd.
jag drömde att jag skulle bli uppäten av hundar. 
jag är inte ens rädd för hundar.
jag ropade på hjälp och ingen kom till min räddning. puh.
en dusch senare var jag cool.

jag insåg också en väldigt viktig sak imorse när jag vaknade första gången.
vad jag är värd, vad jag förtjänar och vad jag vill med livet.
det är viktigt.
och jag har insett att det absolut inte är något fel på mig.
whatsoever
jag är bra.




det blir kyrkogården lite senare med syster och hälsa på våra kära i himlen. farmor, kan inte du också återuppstå på påskdagen som jesus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela