Sofia var namnet

"livet deluxe"

sex laxar i en laxad lax ask

Publicerad 2012-04-01 16:37:51 i Skitsnack,

mister D kommer över och äter middag med mig! tänkte laga en enkel laxbit med ris och stuvad spenat med lite sallad till. det var ett par dagar sedan jag lagade mat, fniss. blir ju lätt så att man går över till mor och äter mat när det bara är på andra sidan gatan.
tror D skulle kolla lite på min bil också. stackars bilen.
men imorgon blir den lagad! sen är det dags för oss att jobba på vår vänskap. vi ska ju trots allt dras med varandra ett tag är ju liksom tanken.

jag längtar verkligen till sommaren nu.
så man kan sitta ute och vara ute och fota.
det här skitvädret gillar jag inte. eller kylan mest.

sovsällis inatt i alla fall, som jag längtat.
samt ledig imorgon med ingen som helst plan!
någon som vill leka med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela