Sofia var namnet

"livet deluxe"

my love

Publicerad 2012-08-23 18:07:00 i Skitsnack,

åh när jag satt i bilen påväg hem från jobbet fick jag höra en av Green Days nya låtar från deras nya platta som släpps i slutet av september. jag hade rysningar i kroppen under hela låten och jag blev alldeles varm inombords. gissa om jag är glad! mitt absoluta favoritband sedan jag var liten och de fortsätter fortfarande. och ny platta innebär ny tour. kan ni snälla komma hit igen?
 
jag tänker gifta mig med Billy Joe i mitt nästa liv.
jag bara ska det. finaste karln som skapats för denna värld.
 
göteborg -10
 
 
dock önskar jag att jag levt när de började, innan de blev så stora.
hade varit fett att se dom växa upp.
ibland undrar jag om man lever i vissa årtionden för att testas.
kalla mig lustig och konstig. men det är liksom.. jag.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2012-08-24 14:11:36

Jag Lovar att jag åker land & rike med dej igen för att se dem, om de kommer.
Vår Göteborgs resa var bäst! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela