Sofia var namnet

"livet deluxe"

drömmarnas verklighet

Publicerad 2012-08-29 20:06:00 i Skitsnack,

lillebror gav mig en kram igår innan jag gick.
det var fred igen.
hjärta.
 
nu har jag hittat min anda igen. det hände när jag sov.
 
jag vaknade i måndags natt av att telefonen vibrerade och det var ett okänt nummer så jag orkade inte bry mig om det så jag somnade om. så började jag drömma. jag vaknade och kände att jag fortfarande var i drömmen. jag kände din närhet, känslan av att du låg bredvid mig. jag kunde till och med höra dig andas! sjukt läskigt. jag satte mig upp och kollade på andra sidan sängen och jag visste ju, du var inte där.
 
igår natt somnade jag bums när jag la huvudet på kudden och slöt ögonen, så började drömmarna igen. när jag vaknade imorse av att klockan ringde var jag tvungen att ställa om klockan tio minuter. jag ville tillbaka till drömmen. det är som att allt som händer i mina drömmar är min verklighet och jag vill tillbaka dit. såklart lyckades jag inte somna om och då vaknade jag, på riktigt. 
 
drömmarna är tillbaka och jag har ingen aning om vad de vill säga mig.
jag vet bara,
"be careful what you wish for"
 
en vän sa till mig, släpp det förflutna och allt i det och gå vidare. låt det som är värd dig bli ditt och nöj dig inte med mindre. om du ska vara en person värdig måste den också vara värdig dig.
 
- om man mist det bästa man kunnat ha, i det förflutna och vill ha det tillbaka, ska man kämpa vidare eller släppa det? ingen jävla aning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela