Sofia var namnet

"livet deluxe"

eloge

Publicerad 2012-08-14 13:02:37 i Skitsnack,

jag skulle vilja länka ett inlägg en mycket kär vän till mig skrivit.
och hon har så sjukt rätt. you nailed it girl!
läs och lär, visdom i sin högsta form!
 
http://kiiims.blogg.se/2012/august/jag-blev-snyggare-med-aren-en-liten-text-om-att-sla-tillbaka.html
 
du är en fantastiskt kvinna kimmie, det har jag alltid tyckt och kommer alltid tycka. jag beundrar dig för din styrka och den du är idag, den du blivit genom allt! även om vi nästan aldrig träffas kommer du alltid ha en plats i mitt hjärta, du är en bra människa. förändra aldrig din personlighet!

Kommentarer

Postat av: Kimmie

Publicerad 2012-08-14 19:02:42

Åh min fina, fina fia!<3 Tack så jättemycket! Vi ses sällan men precis som du säger, kommer du också alltid ha en plats i mitt hjärta!
Tack, du är en underbar människa du själv också<3

Postat av: Kimmie

Publicerad 2012-08-14 19:06:46

Min fina, fina Fia! <3Vad glad jag blir! Tack så mycket!
Du är själv en underbar männsik, och ja, som du skriver, vi ses sällan men du har ändå alltid en plats i mitt hjärta <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela