Sofia var namnet

"livet deluxe"

gay is okey

Publicerad 2012-08-05 19:09:11 i Skitsnack,

 
till att börja med vill jag tillägna dom finaste killarna i världen en eloge för deras existens! ni fullbordar mitt liv genom att stå vid min sida och att ni är dom ni är och det ni står för. när jag funnit min kärlek ska jag hjälpa er att fullborda erat. det minsta man kan göra är att ge en hjälpande hand till dom som behöver en. jag älskar er!

Stockholm Pride Parade igår. en helt fantastisk upplevelse att få gå tillsammans med människor vars enda inställning är, make love not war. Hetro, Homo, Bi, Trans, Querr - dosen't matter! vad som betyder något är att alla älskar och respekterar varandra.
 
alkoholintag från halv elva igår morse till halv tre inatt.
jag vet, jag är galen och hur jag orkar? ingen aning. jag är en skvätt dum i skan ibland, men det gör inget. så länge jag lever, är lycklig och tycker om livet. det kunde inte bli mycket bättre än vad det är just nu (jag vet lite att jag växlar humör ibland, för vissa dagar är piss men idag mår jag bättre än någonsin).
 
min Millan kom på kalaset i fredags och gav mig en av de finaste presenterna jag fått, en gästbok. läste den idag när jag kom hem och fällde en tår till alla fina ord. värme i hjärtat. kärlek till mina fina vänner och att ni gör mitt liv fantastiskt!
 
imorgon är det tillbaka till verkligheten,
bort med smycken i öronen, klippt festivalband, mindre smink och uppsatt hår.
men det känns helt okej! fan vad pengar det går när det är semester, men fan vilka två nice veckor jag haft. mitt fina emmaboda. nästa år väntar amsterdam och barcelona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela